Celem zajęć języka angielskiego było zapoznanie uczniów z aplikacją Texting Story oraz umożliwienie im twórczego wykorzystania narzędzia do pisania dialogu, który miał miejsce w sklepie. Uczniowie klasy 2f mieli za zadanie stworzyć rozmowę między klientem a sprzedawcą, uwzględniając elementy realnej komunikacji, a także poprawność językową.
Texting Story to aplikacja umożliwiająca tworzenie opowieści w formie dialogu tekstowego. Użytkownicy mogą w niej pisać rozmowy między postaciami, wybierać odpowiednią czcionkę, a także dodawać dźwięki i efekty wizualne, co pozwala na kreatywne przedstawienie historii w formie konwersacji. Jest to narzędzie szczególnie przydatne w pracy z młodzieżą, umożliwiające rozwijanie umiejętności językowych i kreatywności.
Aplikacja Texting Story okazała się bardzo pomocna w rozwijaniu umiejętności pisania i komunikacji w formie dialogu.
Praca z aplikacją Texting Story była interesującym i edukacyjnym doświadczeniem, które nie tylko pozwoliło uczniom na rozwój umiejętności językowych, ale również na kreatywne wykorzystanie nowoczesnych narzędzi w procesie nauczania. Zajęcia okazały się atrakcyjne i angażujące, a uczniowie wykazali się dużą pomysłowością i zaangażowaniem w tworzenie swoich dialogów. Poniżej zdjęcia prac!
K. Mrzygłód
- Zdjęcia przedstawiają wykorzystanie aplikacji Texting Story na lekcji j. angielskiego.