W piątek 10 stycznia w naszej szkole odbył się II etap Olimpiady „Kreatywni w reklamie”. Siedmioro uczennic (z klas 2fn, 3fn i 4fn), które po etapie I zakwalifikowały się do zawodów II stopnia, od godziny 10:00 rozwiązywało test wiedzy z zakresu szeroko pojętej reklamy. Test składał się z 50 pytań wielokrotnego wyboru, który należało rozwiązać w czasie 90 minut. Aby ten etap olimpiady zakończyć pozytywnie należało uzyskać min. 60% poprawnych odpowiedzi, czyli 30 punktów.

Miło nam ogłosić, że aż sześć uczennic przekroczyło ten próg uzyskując wyniki na poziomie 40, 39 i 36 punktów (Oliwia Wołek 3fn, Estera Dziergas 4fn, Dominika Najbor 4fn, Aneta Płonka 4fn, Lena Kokoszka 3fn, Emilia Zawiła 3fn). Do III finałowego etapu olimpiady awansuje 100 najlepszych uczestników z całego kraju. Z niecierpliwością oczekujemy informacji, jak nasze uczestniczki poradziły sobie na tle innych zawodników z Polski i czy ich wyniki pozwolą na awans do ostatniego etapu olimpiady „Kreatywni w reklamie”. Uczennice przygotowywały się do olimpiady pod opieką p. Małgorzaty Latały.

Tekst i zdjęcia: AS