Dress code - standard w zawodzie

Kategoria: Newsy Opublikowano: czwartek, 14, grudzień 2017
insufficient image data in file `/home5/keram/public_html/old/cache/preview/3d3b23d1bcc6477fdb339d7da7ef961d.jpg' @ error/jpeg.c/ReadOneJPEGImage/1117

W dniu 8 grudnia 2017 r. zajęcia podstaw przedsiębiorczości oraz lekcję wychowawczą klasa 2et realizowała w  PKO Bank Polski oddz. Andrychów.

Spotkanie w Banku prowadziła Pani Agata Bałos - Dyrektor Obsługi Klienta, która zapoznała młodzież m.in. ze strukturą oddziału przy ul. Krakowskiej 138 i oferowanymi usługami mobilnymi.  Z dużym zainteresowaniem uczniowie wysłuchali również krótkiej prezentacji na temat historii pieniądza i mogli własnoręcznie przy użyciu specjalistycznych urządzeń  sprawdzić prawdziwość banknotów.

Zasadniczym jednak powodem wizyty w Banku PKO  była kwestia zapoznania uczestników z  pracą banku, standardami obsługi klienta typu VIP oraz filozofią  dotyczącą wspierania  pracowników w podnoszeniu swoich kwalifikacji zawodowych.

Praca w banku wymaga profesjonalizmu i odpowiedniego wyglądu, który jest konieczny w kontaktach z klientami, stąd obowiązujący w godzinach pracy dress code. Młodzież mogła dowiedzieć się jakie kolory i jaka fryzura obowiązują w stroju służbowym.

tekst i foto:  Aleksandra Łokcik – Szczygieł

{gallery}phocagallery/rok_szkolny2017_18/wiyta_pko{/gallery}

 

Miejsca naszych praktyk

Jakość powietrza